| BlindWiseman

| 19.12.2004, 09:04
 EJ no sluchajcie jakrzucacie takim tytulem to przynajmniej rzucicie choc jeden screen... tak nie mozna robic to jestjkby nie patrzec >>>> FINAL FANTASY !!
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Anonymous

| 20.12.2004, 22:54
 czemu bez obrazków?
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| yareq

| 22.12.2004, 12:24
 a gdzie screenyyy ???
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Krzych Ayanami

| 22.12.2004, 19:39
 Obrazków chyba jeszcze nie ma...Po prostu gra była dotychczas zapowiedziana na komórki i chyba tylko w Japonii.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Anonymous

| 26.12.2004, 11:46
 byle tylko to nie było action rpg bo jrpg do tej nazwy mi tylko pasuje
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| SnejK

| 26.12.2004, 22:25
 Na komórki gra zapowiada się ciekawie... materie będziemy zdobywać poprzez znajdowanie różnorodnych kolorów, które musimy "pobrać" naszym aparatem zainstalowanym w komórce. Ciekawe jak to będzie wyglądać na PSP... Wogóle to zdawało mi się że to Crisis Core ma wyjść na konsole sony, a Before Crisis raczej nie ma się pojawić na PSP:]
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Elendar

| 30.01.2006, 09:01
 Mniam Mniam...eee a gdzie screeny?? Ja nawet w ciemno kupując chce to :D:D
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Peuce

| 30.01.2006, 21:02
 jak to bedzie action rpg to pojade do japonii i skopie im ich żółte dupska albo wysle im waglik!
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| King

| 14.05.2006, 15:23
 Zawiodłem się :(
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| JaDaK

| 19.05.2006, 13:05
 http://www.subfan.pl/admin/news/62120_crisis02.jpg http://www.subfan.pl/admin/news/up107754.jpg popatrzcie na te screny.. czy psp naprawde to uciagnie?
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| slave

| 19.05.2006, 13:23
 przeciez to rendery, a nie real-time...
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| mariuszmatysek

| 19.05.2006, 13:46
 Mam dziwne wrażenie, że jednak to Final Fantasy III na DS'a będzie lepsza od Crisis Core'a na PSP...
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi

| 30.05.2006, 22:51
 chyba żartujesz sobie. To nie są rendery, zresztą nie możemy spekulować nie widząc nawet trailera, jednak mimo wszystko ta gra trafi na moją konsolkę :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| adasiek

| 01.08.2006, 11:51
 zobacz sobie 2screna!! gorsza niż na ds??
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Areks

| 01.08.2006, 12:06
 adasiek: mu chodziło pewnie o grywalność, a nie o grafike :/
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Marold

| 31.08.2006, 21:38
 powiem tylko tyle ze fakjnie ze 9 osub juz sie pokusiło o ocene
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| adasiek

| 31.08.2006, 22:28
 9 osub. pisze się 9 osób
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Kakashi_hatake

| 01.09.2006, 20:47
 Kiedy ta gra wyjdzie oO?
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Barracudo

| 09.04.2007, 12:04
 Po obejzeniu trailera mniemam ze to bedzie hicior :) moze w koncu fanboy-e nintendo zamkna jadaczki gadajac ciagle o odgrzewanych kotletach jak zobacza to cudenko w akcji :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| oilonroK16

| 09.04.2007, 12:19
 to bedzie cos w stylu Kingdom Hearts :>. No i fajnie bo KH bardzo przypadło mi do gustu ;]
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Logitech

| 28.08.2007, 17:41
 proszę się przyjrzeć Crisis Core na PSP i FF4 for DS :) Obie historie to odgrzewane kotlety jednak wiadomo, który smaczniejszy ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Kojin

| 28.08.2007, 17:49
 Pardon? Crisis Core odgrzewanym kotletem? Chyba Ci się coś pomyliło...
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Logitech

| 28.08.2007, 18:09
 Nie zupełnie. Jeśli grałeś w oryginalnego FF7 i oglądałeś Last Order dołączone do AC to prawdopodobnie znasz już większość fabuły Crisis Core. Domyślam się nawet demka końcowego. Nowe "anioły" i stary dobry kotlet ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Kojin

| 28.08.2007, 18:33
 Twoje rozumowanie jest nie tyle naciągane co po prostu nielogiczne. No chyba że mnie coś ominęło i określenie gry mianem odgrzewanego kotleta w przeciągu ostatnich tygodni zyskało nowe znaczenie i w tej chwili oznaczać może praktycznie każdą pozycję niezależnie od jej tytułu czy gatunku.
Domyślasz się końcówki CC? No gratuluje, zważywszy na fakt że tytuł ten jest prequelem FF7, na prawdę nie wiem jak to zrobiłeś. Nie chce mi się wykłócać bo jestem zmęczony, niewyspany i co gorsza czuję że zaczynam się robić zgryźliwy, ale jeżeli CC określasz mianem kotleta to chylę czoła ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| czajnick

| 10.09.2007, 12:42
 nie jest zle! dzwiek jest do kitu a nie muzyka... a muzyka musi sie kojarzyc z ff7 bo to jest ff7 :] jak muza byla by inna to co by to byl za ff7 ? to tak jak by nie bylo zadnego z bohaterow z ff7... ok... starczy :]
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 17.03.2008, 08:15
 Już 1 kwietnia w moje rączki trafi ta pozycja :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| DXT


| 21.03.2008, 10:37
 Zawiodłem sie troche - zrobiona ladnie ale sama rozgrywka srednia.Przede wszystkim anemiczne jak na hack&slash walki..Wole jednak system w GoW nie mowiac juz o wygladzie postaci.
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 21.03.2008, 11:25
 Co ci się nie podoba w wyglądzie postaci??!! Czy Zack i ten blondynek Lazard nie wyglądają cool ze swoimi buźkami i kolczykami kupionymi na jakiejś paradzie równości??! A pograłeś w to dłużej? Tylko będąc prawdziwym fanem najlepsiejszego FFa jakim jest VII możesz się dostatecznie zagłębić w cudowną fabułę tej gry!! A widziałeś jak Zack był smutny kiedy stracił przyjaciela?? Ojej, nie dość, że twardziel to jeszcze czuły, jakie cudowne. BEST GAME EVER! To jak panowie, składamy się na defiladę na cześć Square-Enix, że po raz kolejny dzięki nim możemy cieszyć się wspaniałym światem siódmego Finala?!
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 21.03.2008, 11:30
 Wybaczcie, taki mały sarkazm ;) 8h na liczniku i szczerze mówiąc, przyjemna gierka, ale fabularnie skopana (och Zack jakiś ty 'menski', a twoje problemy egzystencjalne zupełnie mnie nie ruszają), zaś system walki pod wieloma względami kuleje. Mimo to bardzo grywalna pozycja ;]
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| Suavek


| 21.03.2008, 14:09
 Bo ja wiem. Muszę przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony poziomem fabuły w grze. Postaci są bardzo ciekawe, nawet dubbingu o dziwo da się słuchać. Gra sama w sobie choć monotonna to jak na razie mi się nie nudzi, i choć posiada trochę wad śmiem twierdzić, że nareszcie mamy pozycję godną noszenia nazwy FFVII. Jest o wiele lepiej niż się spodziewałem i chyba napewno zakupię oryginał w wersji PAL gdy się pojawi.
Gram w: Shin Megami Tensei: Devil Survivor | Super Robot Wars OG Saga: Endless Frontier | Mój profil » |
|
| DXT


| 21.03.2008, 15:07
 Po kolei - walki - po cholere wchodzi w tryb zamiast siec od razu,przeciwnicy czekajacy az sie nimi po kolei zajmiesz...graficznie tylko filmiki ujda,reszta nie siega poprzeczki wyznaczonej przez GoW - srednie animacja bohatera,przeciwnicy przewidywalni...Nie jest to hit - ot w miare dobra gra choc monotonna.
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| małpka


| 21.03.2008, 16:24
 Dlaczego cały czas grafikę i walki w tej grze porównujecie do GoW? FF jest starsza o ile, pół roku? No i to nie miał być GoW pod żadnym względem.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 21.03.2008, 16:32
 Nie grałem w Crisis Core, bo czekam na złożone zamówienie, ale komentarze niektórych mnie rozwalają. Też nie rozumiem, dlaczego dwa odrębne gatunki gier są do siebie porównywane? God of War vs Crisis Core? Śmieszne... tylko ktoś bez wyobraźni mógł na coś takiego wpaść... następnie będzie Echochrome vs Daxter, a potem Burnout vs Metal Gear ;/
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rossetti


| 21.03.2008, 16:50
 Ja jakoś nie lubię FFów. Tak samo jest z tym. 7/10
Gram w: Scribblenauts | Mój profil » |
|
| SHADOW-XIII


| 21.03.2008, 17:06
 @Rossetti: gry nie ocenia sie po tytule lub okładce :[
Gram w: Monster Hunter Freedom Unite | Mój profil » |
|
| Rossetti


| 21.03.2008, 17:59
 SHADOW - grałem w niego. Po prostu nie lubię jakoś taklch gier, pozatym design postaci mi się nie podoba. :/ Wolę grać w KZL.
Gram w: Scribblenauts | Mój profil » |
|
| DXT


| 21.03.2008, 18:18
 Rykuzushi to ten sam gatunek niezaleznie od tego jaki ma skrót w katalogu - idziesz i sieczesz w czasie rzeczywistym rozbudowujac umiejetnosci i popychajac fabule do przodu - slowem hack&slash.Jak zwal tak zwal - nie kazdy sie podnieca samym FF w tytule.Oczekiwalem duzo lepszej oprawy i duzo szybszej rozgrywki.
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| skizo


| 21.03.2008, 18:56
 DXT: Przesadzasz ... tzn. ja zdecydowanie wolę GoW bo nie mam sentymentu do serii FF... ale nie podjąłbym sie (mimo wszystko) porównania obu tytułów jako hack'n'slash a jeśli już to GoW przy FFCC to totalny prymityw... (ale fajny :D)
Gram w: Street Fighter 4 | GTI Club World City Race | Mój profil » |
|
| Nightmare


| 21.03.2008, 19:40
 A ja mam mieszane uczucia. Grafika ładna (fakt, to nie poziom GoW, ale nie każda gra ma tak wyglądać), muzyka świetna, trochę trąci dubbing (ale tak często jest). Monotonna rozgrywka, psująca bardzo klimat. Gdyby zamiast tych walk w czasie rzeczywistym zrobili klasycznego jRPG, byłbym wniebowzięty... A tak to... Brakuje czegoś.
Gram w: Shin Megami Tensei: Devil Survivor | Advance Wars: Days of Ruin | Mój profil » |
|
| DXT


| 21.03.2008, 20:56
 skizo - jako ze obie gry rozpatrywalem na tej samej zasadzie - czyli w trakcie grania - porownanie nasuwa sie samo - w obu mozesz siec ciagle jednym uderzeniem(czasem uzywajac specjalnego ataku ktory mozna ulepszac w trakcie gry),obie sprowadzaja sie tylko do walki(tym bardziej ze podnoszenie statystyk w FFCC odbywa sie automatycznie a w GoW mozna samemu wybrac którą umiejetnosc sie podpakowuje),i to sieczka i to sieczka - ot dla mnie GoW wypada lepiej -graficznie,pod wzgledem dynamiki walki,AI przeciwnikow,o calej koncepcji swiata i glownym bohaterze nie wspominajac bo to inne klimaty.Zadna nie jest gra specjalnie ambitna ale w GoWa gra sie przyjemniej.Nie popadajmy w paranoje - jak wyjdzie np.mordobicie z serii FF to nie ma co na sile dorabiac ideologii tylko porownac do najlepszych gier tego typu i tyle.Zgadzam sie tutaj z Nightmare ze walki turowe i wiekszy wplyw na statystyki i podnoszenie levelu wyszlyby tej grze na dobre.
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 22.03.2008, 00:55
 DXT, GoW to nie hack'n'slash a gatunek action adventure. Lecisz z fabułą równo, a w samym gameplay'u chodzi jedynie o pokładanie równo setki potworów/ludzi. Natomiast Crisis Core to action RPG, zdobywasz staty, kupujesz przedmioty z których możesz korzystać w czasie walki. Nigdy nie porównałbym Kingdom Hearts do Gow2 czy chociażby jedynki... dwa całkiem odrębne gatunki i na pewno nie jest to hack'n'slash...
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| małpka


| 22.03.2008, 09:25
 DXT - równie dobrze możesz porównywać PoP i Raymana. Wszak to platformówki. Do tego co napisał Rykuzushi dodam tylko że: a) GoW jest amerykański a FFCC japoński czyli niemożliwym jest by w FFCC latały flaki a krew zalewała ekran (ogromne różnice kulturowe); b) jakoś nie widzę krwawej gry w świecie FF. Z kolei różnice w grafice na kożyść GoW wynikają z późniejszego wydania tej gry.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| tomee


| 22.03.2008, 09:43
 Pograłem chwilkę i nie będąc wielkim fanem FF muszę przyznać, że mi się podoba :)
Gram w: SOCOM: U.S. Navy Seals Tactical Strike | Grand Theft Auto: Vice City Stories | Mój profil » |
|
| DXT


| 22.03.2008, 10:36
 Jak byscie gier nie nazwali mechanika ta sama - a takie podwyzszanie statsow to o kant....bo wplywu wiekszego nie mamy - ot loteria.Nie chodzi o flaki małpko tylko o ogolny infantylizm bohatera.Historia tez jakby bardziej naiwna.Duzo lepiej by sie gralo w trybie turowym...
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| darknetcs

| 22.03.2008, 20:40
 a teraz z innej beczki: w/g sklepu game.co.uk CC:FF ma ukazać się w europie już 1.06.2008, ja osobiście zacieram rączki nad grą, jak również czekam, kiedy dojdzie do mnie mój pre-order :D
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 25.03.2008, 01:06
 W trybie turowym jest już sporo gier, gdzie nie ma infantylnego bohatera i badziewnej historii. Jakaś oryginalność w tej branży musi być, bo gdyby robiło się gry takie same, jaki wtedy mielibyśmy wybór? Są gusta i guściki, niektórzy lubią ostrą jatkę w stylu GoW'a, inni wzruszającą i dopełniającą fabułę Crisis Core i dlatego samemu trzeba się określić za czym się bardziej jest.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| STIVI


| 25.03.2008, 14:08
 gra mi się podoba, denerwujące jest to na początku i końcu walki ale da się przyzwyczaić, system walki jest dobry... muzyka bardzo mi się podoba (btw: czy komuś ta muzyczka gdy się na gre na jedzie w XMB nie kojarzy z jedną z piosenek rubika? xD), mało grałem nawet chyba jeszcze godziny nie ma... z oceną się jeszcze wstrzymam
Gram w: Soul Calibur: Broken Destiny | Holy Invasion of Privacy Badman: What Did I Do To Deserve This? | Mój profil » |
|
| Fantasy5

| 26.03.2008, 10:02
 wiecie moze kiedy bedzie w polsce?
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| małpka


| 26.03.2008, 20:55
 Na Allegro już jest w preorderach.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| MsevenS


| 27.03.2008, 22:50
 Na Ultimie też jest.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| ResFan

| 28.03.2008, 20:53
 Gra naprawdę świetna pod każdym względem! Grafika, muzyka, fabuła- cudo! Do tej pory żadna kompilacja Final Fantasy VII nie przypadła mi do gustu. Ta gra zasługuje na jedną z najwyższych not! 9.5/10
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Goddy

| 29.03.2008, 11:31
 @DXT też myślałem ze to jest loteria, ale tak naprawde w tej grze nie ma nic losowego, jest ukryty licznik expa, a trafione comba odpalają się pod jakimśtam warunkiem. Chociaż wkurza mnie, że to wszystko jest ukryte..
Gram w: Monster Hunter Freedom Unite | Mój profil » |
|
| DXT


| 29.03.2008, 12:02
 Summony tez sa liczone?Bo to drazni najbardziej...
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| Fantasy5

| 02.04.2008, 14:21
 u mnie jescze nie ma finala jesli ktos w katowicach ma crisis core i chce spredac do 80zl piszcie 771740
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 02.04.2008, 16:48
 crisis core w sklepie psx extreme pojawi się dopiero w piątek. Nikt Ci za 80 zl gry nie sprzeda, moze gdzies za 2 miechy dopiero.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| małpka


| 02.04.2008, 17:30
 Nie, był chłopek (zero komentarzy) który opyla gierki za 50 sztuka. FFCC sprzedawał jaką nową rozpakowaną za 50 zł. Zero fotografii przedmiotu.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| małpka


| 02.04.2008, 17:32
 A, i link do jego przedmiotów http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9906552
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 03.04.2008, 00:24
 no to nieźle... ciekawe czy to oszust ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 03.04.2008, 00:25
 heh... konto zawieszone ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| małpka


| 03.04.2008, 10:15
 Szybko z nim pojechali. Ale jak koleś miał 4 Creativy Movo 1GB za 50zł to nie dziwota.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| DXT


| 07.04.2008, 13:07
 Za caloksztalt - 7
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 07.04.2008, 15:20
 Oj, DXT grabisz sobie ;] Wystawiasz 7 i nie zamierzasz się z tym kryć? Fanboye zaraz cię zjedzą, że nie dałeś 10 czy 9 XD A co tam- ja też dałem 7 i uważam, że taka ocena jest adekwatna do wykonania gry ;) Taką też ocenę dałem w pewnej recenzji ;)
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| DXT


| 07.04.2008, 15:47
 Dalem 7 bo nie podszedl mi system walki(namierzanie), losowosc summonów,powtarzalnosc misji pobocznych(np ubijanie 1000 zolnierzy bylo monotonne jak ruskie jajca),wykonanie(mogli schowac klinge miecza skoro nie dalo sie wygladzic) no i fabula ktora mi osobiscie nie lezy.I tak wysoko ocenilem wiec nie widze powodu do marudzenia.
Gram w: Tekken 6 | Assassins Creed: Bloodlines | Mój profil » |
|
| Kisamoto


| 08.04.2008, 22:26
 to już nie ten sam klimat co w FF7
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Goddy

| 09.04.2008, 13:14
 Ten system expienia mnie zastanawia. Gdzieś nawet znalazłem tabelkę z expem. Ale podczas misji zdobyłem lvl, a 15 minut później w dwóch kolejnych walkach pod rząd zdobyłem po levelu.
Gram w: Monster Hunter Freedom Unite | Mój profil » |
|
| Kojin


| 09.04.2008, 15:16
 Ja właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem CC. Pograłem chwile i trochę dziwny ten system gry... póki co nie wiem o co biega, a gra jako taka raczej sprowadza się do ciągłego klepania Xa. Mam nadzieję że dalej będzie lepiej, bo po ok godzinie zabawy trąci trochę nudą i prostactwem...
Gram w: Disgaea: Afternoon of Darkness | Soul Calibur: Broken Destiny | Mój profil » |
|
| deq


| 09.04.2008, 20:21
 Ej to poważnie wygląda jak na screenach? Coś za dobrze mi się wydaje.
Gram w: Grand Theft Auto: Chinatown Wars | KimokawaE | Mój profil » |
|
| saptis


| 09.04.2008, 20:54
 Na screenach wyglada fajnie, na zywo jzu nie jest tak rozowo, miejscami gra wyglada po prostu slabo. :)
Gram w: God of War: Chains of Olympus | Tekken: Dark Resurrection | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 09.04.2008, 23:17
 to wygląda lepiej niż na screenach. Grafika naprawdę jest ładnie wykonana, co innego architektura niektórych lokacji. Postacie wyglądają tak jak w Kingdom Hearts 2.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Kojin


| 09.04.2008, 23:23
 Nie no bez przesady. Lepiej niż na screenach (przynajmniej tych na skizo) to na pewno nie wygląda. Ale fakt faktem że graficznie jest bardzo przyzwoicie. Zwłaszcza modele postaci robią wrażenie. Tylko japy im się strasznie drętwo otwierają podczas dialogów ;)
Gram w: Disgaea: Afternoon of Darkness | Soul Calibur: Broken Destiny | Mój profil » |
|
| Grz3chu

| 10.04.2008, 13:05
 Dla ostatnich godzin spędzonych z tą grą...warto, naprawdę :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| f4llON


| 14.04.2008, 11:27
 lvl.92
atk 255
stm 255
spr 255
mag 253
lck 162
full cure
mug
hp++
stm++
costly pounch
assult twister+
Ultima
EQP:
Soul of Heike
Zeidrich
Genji Gloves
Genji Armor
Tak w przyblizeniu skonczylem te gre. Po ekwipunku widac, ze malo co mi w niej umknelo.
Ale powiem, ze tak jak pisze recenzent,ze jezeli nie gral ktos wczesniej w jedna z najbardziej przemyslanych i dopracowanch gier jaka niewatpliwie jest FFVII, to ta czesc nie przyspozy mu tej frajdy co fanowi serii.
Dlaczego? Poniewaz ja nim nie watpliwie jestem. FFVII zajal mi w przyblizeniu ok. 300h nie dlatego, ze nie umialem w to grac, wrecz przeciwnie - tak dokladnie eksplorowalem te gre, tak bardzo mnie pochlonela - cala fabula i wszystkie jej tajemnice. Wygralem tam wszystko co sie dalo i odrkrylem takze. Po ukonczenu gry tak jak sie jej nalezy, czulem sie wspaniale. Nigdy pozniej zadna gra nie dala mi takiej radosci i satysfakcji. Po tej pozycji dlugo nie umialelm odnalez zadnych wiekszych wartosci w zadnych kolejnych jrpg'ach (nawet od Squera!). Dopiero obudzil mnie na nowo FF VIII, ktory wg mnie byl porownywalny do FFVII, ale to juz zupelnie inna bajka.
Heh a Crisis Core? Coz gameplay niewatpliwie dobry i ciekawy, ale nie nadrabia ducha calej serii.
Grafika jak najbardziej - super
Muzyka - swietna!
Historia - wiec na pewno mozna sie bardzo wzruszyc przechodzac te gre i napewno nie jeden z Was co gral - uronil gdzies tam łze. Bo akurat ten aspekt gry potrafil chwycic za serce.
Ale powiedzmy to nie jest to "TEN" FINAL!
Crisis Core pomimo, ze oceniam go na 8 za te pare atutow, nie umywa sie do pierwozoru. CC jest jakby "łatka" do FFVII - patch'em,uzupelnieniem, ktore jedak do konca SquareEnix nie wyszlo.
Czemu?
Odpowiedzia sa tu te wasze posty - bo kazdy z nas wodzil oczami po sceneriach i samej fabule gry za Cloudem i wszystkim co sie z nim laczylo, za tym co znamy i kochamy.
Cloud oddal juz w nasze rece historie Zack'a w "siodemce". A autorzy wydaje mi sie chcieli na szybko odgrzac kotleta z duzą pompą i w niesamowitej oprawie, czekajac na kolejny wielki boom VII!
Heh - nie udalo sie. Tak jak pisze autor recenzji -
nie zaspokoili NAS tylko pobudzili kubki smakowe. I po tej czesci bedziemy chciec wiecej i wiecej!
Bo zawialo Legenda, ale tylko zawialo bo Omnislash to nie byl .... co najwyzej skromny "crisis'owy" octa :P
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANOW SERII !!!
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| EmiyaShiro


| 15.04.2008, 18:50
 " Po niezbyt udanej Dirge of Cerberus...bla bla bla" niewiem czemu ale mnie Drige of Cerberus naprawde sie podobalo i rozkoszowalem sie ta gra =]
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 15.04.2008, 20:04
 Dirge of Cerberus to jeden z największych gniotów, jakie widziałem. Połączenie ułomnego shooterka z RPG dla niedorozwiniętych. Fabuła taka głupia, że nie wiedziałem czy się śmiać, czy płakać. Jeden z dowodów na to, iż Square-Enix to firma tocząca się ku dnie, która daje dowód na to, że jakość nie przekłada się na ilość sprzedanych egzemplarzy.
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| igis


| 15.04.2008, 21:39
 tak, Akuyashi, teraz tylko czekać na ogłoszenie o bankructwie SE.
Gram w: Final Fantasy Tactics Advance 2: The Sealed Grimoire | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 15.04.2008, 21:56
 Ktoś tu coś wspomina o bankructwie? Wręcz przeciwnie, IMO żenujące gierki SE mimo niskiego poziomu, sprzedają się wyśmienicie.
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| tomee


| 16.04.2008, 06:41
 W sumie to tak wszyscy wytykają tej grze, że nie umywa się do FFVII, ale z drugiej strony moim zdaniem żadna z następnych części FF nie umywa się do siódemki :) ( W XII nie grałem :>)
Gram w: SOCOM: U.S. Navy Seals Tactical Strike | Grand Theft Auto: Vice City Stories | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 16.04.2008, 08:58
 akuyashi, nie przesadzaj. Nie wszystkie gry SE są słabe. Chociażby Kingdom Hearts czy Dragon Quest. Kolejne części Final Fantasy też nie odbiegają od standardów. Jedynie co mnie denerwuje, to to, że podczas tej kompilacji FF7, nie dano game designer'om wolnej ręki, a narzucono im pewne rozwiązania. Tetsuya Nomura jako rysownik jest dobry, ale nie powinen był mieszać się w wątki fabularne gry, według mnie SE w końcu to zauważy i Tetsuya skończy tak jak Uematsu czy Sakaguchi, we własnej firmie.
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Fantasy5

| 16.04.2008, 10:16
 jak ktos ma fajnom stronke z grami do ściongnięcia na psp prosze pisać na gg 771740 lub email pinglek@buziaczek.pl
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 16.04.2008, 11:01
 Rykuzushi: Kingdom Hearts i Dragon Quest faktycznie jeszcze trzymają poziom, ale to zapewne dlatego, że ojcowie obu tych serii nadal trzymają pieczę nad tymi grami i nie pozwolą ich skopać. FFy powierzono jakimś "świeżym" pracownikom, przez co ujawniły się w tych grach fetysze Japończyków w postaci mechów, zimnych-cool introwertyków z kompleksami, przesadnych sangwiników z ADHD (również cool), nadmiernego efekciarstwa, sztampowej fabuły itd. Nie skreślam tej firmy zupełnie, bo mimo wszystko potrafią zrobić coś dobrego. Crisis Core pokazał, że nie jest z nimi tak źle.
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| Rykuzushi


| 16.04.2008, 12:52
 Mimo wszystko, w Crisis Core czegoś mi brakuje. Gra jest świetna, ale pozostawia pewien niesmak. Dragon Quest, mimo, że od SE to tworzyło go Level 5. Też drażnią mnie pewne pomysły Japończyków, ale cóż poradzić, jaki kraj taki obyczaj. Motyw mecha jest często wykorzystywany, na szczęście w Metal Gear Solid czy Xenogears nie mam powodów do narzekań :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| igis


| 16.04.2008, 13:18
 "Jeden z dowodów na to, iż Square-Enix to firma tocząca się ku dnie..." o to mi chodziło.
"w postaci mechów, zimnych-cool introwertyków z kompleksami, przesadnych sangwiników z ADHD (również cool), nadmiernego efekciarstwa, sztampowej fabuły itd."
ekhm - mechy to były w ffvi, introwertycy (squall) w ff viii podobnie jak adhd-boye (zell chyba taki był, nie?) - chciałeś powiedzieć, że tego właśnie brakuje w nowych FF?
Gram w: Final Fantasy Tactics Advance 2: The Sealed Grimoire | Mój profil » |
|
| Akuyashi


| 16.04.2008, 13:55
 @Rykuzushi: Tyle, że MGS i Xenogears od początku skupiały się wokół tej tematyki i robiły to świetnie. W takim FF VII też się pojawiały mechy i inny podobni przeciwnicy, ale to co zrobili w DoC ze światem tej gry to czysta przesada, na dodatek niesmaczna. Masa mechów + jakieś latające deski rodem z filmu Back to the Future (COOL!). Pomijam fakt, że cały świat klepał biedę, a Deep Ground masowo produkowało maszyny z chyba powietrza i to w takiej ilości (nawet Shinra nie korzystała z mechów podczas ataku Weapona >.>). Chodzi mi o tą scenkę- http://youtube.com/watch?v=J1ctEPRpoLE Nawet w RE-CHANGE Final Fantasy IV na DSa dodali podobną scenkę z inwazją mechów- normalnie parskać śmiechem mi się chce. Poza tym SE ma jakiś uraz do kobiet, że je w różnoraki sposób kala- w FF XIII Shiva zmienia się w motor, a w DoC mamy jakiegoś naćpanego, zmodyfikowanego bachora. Jak dla mnie- banał i przerost formy nad treścią. Prawdziwy FF to dla mnie gra ze świetną fabułą, pełną zwrotów akcji oraz doskonale wykreowanymi bohaterami (tak, wbrew pozorom Squall czy Zell w swoim czasie byli takimi bohaterami). W mojej opinii do tego schematu pasują FFy IV-X (chociaż czwórka pod tym względem była najsłabsza). Swoją drogą- chętnie bym zobaczył, jak Crisis Core by się sprawował, gdyby nigdy nie wyszedł Dirge of Cerberus. Fabuła na pewno byłaby dużo lepsza, no i oszczędzono by nam widoku Gackta ;)
Gram w: Shadow of Memories | Mój profil » |
|
| Kojin


| 19.04.2008, 13:54
 Po ponad 30h spędzonych z tym tytułem wreszcie mogę coś więcej na temat tej pozycji napisać. A jest o czym pisać bo tytuł z jednej strony cieszy i bardzo dobrze się prezentuje, a z drugiej zawodzi robiąc smaka na więcej i wkurza różnymi mniej czy bardziej durnymi rozwiązaniami. Ale po kolei – jakiś tydzień temu gdy dorwałem CC w swoje łapska napisałem że trąci nudą i prostactwem. I faktycznie, początek gry taki właśnie jest. Na szczęście po ok. 3-4 godzinach nuda i wszędobylski chaos zanika a gracz zaczyna kumać o co w tym wszystkim tak właściwie chodzi. O grafice pisać chyba sensu nie ma bo „koń jaki jest, każdy widzi”. Muzycznie – jak dla mnie, rewelacja. Fabularnie – tu już trochę gorzej. Niby wszystko gra, mamy Zacka, Sephirotha i całą resztę ale i tak nie sposób oprzeć się wrażeniu że całość (głównie za sprawą Genesisa, czyli jakby nie było, motywu przewodniego) jest do FF7 dokooptowana trochę na siłę. Na domiar złego, samej fabuły jest tutaj jak na lekarstwo – idąc samym tylko trybem fabularnym, CC skończyć można w czasie poniżej 10h (tryb mission wydłuża ten czas ok. czterokrotnie). Nie całkiem trafił też do mnie system gry. Zasady Fuzji Materii w grze należycie wyjaśnione nie zostały, mnóstwo wokół nich pytań i nie domówień, a Ci którzy chcą wiedzieć „z czym to się je” muszą posiłkować się różnymi FAQami znalezionymi w sieci. Ilość materii i ekwipunku w grze wręcz odstrasza, a co gorsza większości z nich i tak nie użyjemy ani razu. Co z tego że w CC znalazło się blisko 150 różnych materii skoro do bezproblemowego przejścia gry potrzebnych jest nie więcej niż 15 z nich? To samo w kwestii akcesoriów – większość z nich jest kompletnie bezużyteczna przez co ich funkcja sprowadza się jedynie do zalegania w inventory. DMW to jedna wielka porażka. Nie wiem kto to wymyślał ale ten przedziwny (losowy! – what the f…?) system limitów i summonów to dla mnie największa wada CC. Lubię mieć wpływ na to co wykonuje prowadzona przeze mnie postać, a tu tego wpływu nie mam w ogóle. Limity i summony nad wyraz często odpalają się w najdurniejszych momentach walki, a jak już się odpalają to w 90% przypadków leci ten limit którego akurat bym oglądać nie chciał. Jakby tego było mało, limity i summony są po prostu słabe i pod koniec gry ich rola sprowadza się jedynie do bezsensownego wydłużania czasu walki. Niestety, jedyny sposób na ich wyłączenie to status curse, który blokując to cholerne DMW tym samym blokuje nam również możliwość zdobycia kolejnego poziomu Zacka (zdobywanie kolejnych poziomów też w dużym stopniu jest losowe – po co?). Zawodzi też poziom trudności, szczególnie w trybie fabularnym. O ile z początku jest całkiem dobrze wyważony, to wystarczy że w miarę na bieżąco wykonywać będziemy misje dostępne w menu, by poziom trudności poleciał na łeb na szyję. Pod koniec gry, gdy zdobyłem Costly Punch i itemy przełamujące limity obrażeń/hp, czułem się jakbym grę kończył jadąc na cheatach. Co gorsza, w trybie mission też różowo nie jest, po zdobyciu ww. zestawu raptem kilka misji może wprowadzić nas w zakłopotanie.
Pomimo tych wszystkich wad, pragnę jednak zaznaczyć że w CC gra się bardzo przyjemnie, chociaż oczywiście nie wyobrażam sobie grać w tą pozycję bez wcześniejszego zaznajomienia się z FF7. Gdybym miał tytuł ten oceniać to było by to coś pomiędzy 7 a 8 /10.
Gram w: Disgaea: Afternoon of Darkness | Soul Calibur: Broken Destiny | Mój profil » |
|
| Fantasy5

| 01.07.2008, 19:27
 wiecie moze skond moge sciongnonc ff crisis core dajcie linki pls
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| jakub93


| 01.07.2008, 19:51
 prowokacja
Gram w: Scribblenauts | Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure | Mój profil » |
|
| Myzrael


| 01.07.2008, 20:18
 jakub93: Nie odpisuj na swoje posty xD
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| jakub93


| 01.07.2008, 20:21
 ? >>
Gram w: Scribblenauts | Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure | Mój profil » |
|
| Myzrael


| 01.07.2008, 20:27
 Nie, nic, nieważne. ;)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| jakub93


| 04.08.2008, 16:17
 a mi jakoś ta gra nie podeszła :) jakiś taki klimat nie dla mnie.
Gram w: Scribblenauts | Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure | Mój profil » |
|
| jakub93


| 04.08.2008, 16:18
 bum madafaka ten komentarz do innej gry miał być
Gram w: Scribblenauts | Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure | Mój profil » |
|
| guzik


| 20.08.2008, 19:03
 ironiczne "dzięki" dla autora za zamieszczenie spoilera (bez ostrzeżenia) :|
Gram w: Looney Tunes: Cartoon Concerto | Silent Hill: Shattered Memories | Mój profil » |
|
| Mycha

| 31.10.2008, 23:56
 Gra jest gnialna nie do porownania z innymi jedynie chyb tylko jedynie Agito moze to przebic;]
Gram w: Monster Hunter Freedom 2 | Mój profil » |
|
| igis


| 01.11.2008, 14:06
 Bardzo fajna grafika (choć nieco puste otoczenie), dobra mzyka choć mam wrażenie że cały OST to remiks jednego utworu i fajny gameplay ale... padł mi czytnik i nie mogę jej dokończyć :( Może to i lepiej - skończę najpierw rewelacyjne FF VII... w każdym bądź razie to fajna gra choć nazywanie jej RPGiem to mooooocna przesada. Już chyba Castlevania ma bardziej rozbudowany system ;)
Gram w: Final Fantasy Tactics Advance 2: The Sealed Grimoire | Mój profil » |
|
| R4Zi3L


| 15.11.2008, 11:46
 Jedyne co mi przeszkadzalo tak naprawde to brak mozliwosci pominiecia cutscenek :)
Gram w: Obecnie w nic nie gram | Mój profil » |
|
| ASB


| 12.12.2008, 11:14
 Jeszcze nie ukoniczlem a jeste wtrakcie , pokonalem saphi i coraz bardziej sie wciagam :] zobaczymy jak to dalej bedzie na razie moja ocena 8,5/10 :]
Gram w: Dante's Inferno | Monster Hunter Freedom Unite | Mój profil » |
|
| Xell

| 07.05.2009, 13:45 | Komentarz modyfikowano: 2009-05-07 14:40:34
 Dużo osób narzeka tu, że gra jest za łatwa, ja natomiast muszę odradzić wszystkim granie na wyższym poziomie trudności (przynajmniej nie na new game +, gdzie z wyexpionymi materiami nie ma pewnie problemu).
Kończyłem grę mając na liczniku ponad 40 godzin, masę czasu spędzając na levelowaniu na misjach, bez którego autentycznie nie było możliwości przechodzenia kolejnych starć. Pod koniec (i nie tylko) to był prawdziwy koszmarek - tabuny przeciwników na raz, każdy jednym ciosem zjadający ponad 5000 hp (czyli ponad połowę - przejście misji wymaganych do zdobycia przedmiotów pozwalających na przekroczenie 9999 hp pozostawało praktycznie w sferze marzeń), niektóre walki powtarzałem po kilkanaście razy plując sobie w brodę za niegranie na łatwiejszym poziomie - rzeź. Szczerze odradzam. Jednocześnie gratuluję osobom, które przeszły grę zaczynając od zera na wyższym poziomie trudności (jak ja, ha!) - to wymaga naprawdę sporo samozaparcia.
Gram w: Super Robot Wars Original Generation 2 | Valkyria Chronicles 2: The Royal Military Academy of Gallia | Mój profil » |
|